Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Σήμερα έχουν 24 ωρη πανελλαδική απεργία όλοι οι δήμοι της χώρας!

Οι εργαζόμενοι στους δήμους διεκδικούν την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης εργασίας,νέο μισθολόγιο,επικουρική σύνταξη και υγειονομική περίθαλψη.

protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.