Στην κάμερα του «Super Star» μίλησε η Ευγενία Μανωλίδου και αναφέρθηκε στο «Master Chef» αλλά και στο «Top Chef».Για το «Master Chef»: «Όλοι όταν ξεκινάμε ακούμε καλά και κακά σχόλια. Χαίρομαι πάρα πολύ που ο κόσμος αγάπησε αυτή την εκπομπή. Δεν έβλεπα την ώρα να βγει στον αέρα το «Master Chef», και είμαι ενθουσιασμένη. Με τα νούμερα δεν θα ασχοληθώ μέχρι να τελειώσει η εκπομπή. Κάποια προγράμματα είναι λίγο πιο δημοφιλή από κάποια άλλα, αυτό δεν σημαίνει κάτι περισσότερο από το ότι εμφανίστηκε το πρόγραμμα στην τηλεόραση στο σωστό timing. Δεν δέχομαι να πω ότι πέρασα κάποιον, γιατί δεν είναι αυτός ο στόχος μου. Προσπαθώ μόνο να κάνω καλά τη δουλειά μου».
Για το «Top Chef»: «Το "Top Chef" ως πρόγραμμα είναι ψυχρό, είναι αποστασιοποιημένο. Αυτό δεν έχει να κάνει με τους κριτές, τους συμμετέχοντες ή την παρουσιάστρια αλλά εξαιτίας του concept. Αυτή είναι η δική μου η άποψη αλλά και πάλι δεν μπορώ να είμαι αντικειμενική. Η Νάντια είναι ένα κορίτσι που έχει πολλά να δώσει και είναι ταλαντούχα».
πηγή:yupi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.