Στο στούντιο του «Όλα 11» βρέθηκε η Βίκυ Καγιά και μίλησε για τη σχέση της με τον Νίκο Κριθαριώτη και τα όνειρά της για το πρώτο της παιδί.
- Για τη ζωή της μετά το γάμο: «Δεν έχει αλλάξει τίποτα στη ζωή μου. Είμαστε ήδη 4 χρόνια με τον Νίκο. Μόνο όταν θα κάνουμε παιδί, νομίζω θα αλλάξουν πράγματα. Μα γι' αυτό και παντρευτήκαμε, για να φτιάξουμε μία οικογένεια. Και οι δύο πιστεύουμε πως αν δεν πάρεις απόφαση να κάνεις ένα παιδί, δεν υπάρχει λόγος να παντρευτείς».
- Για την κόρη που θέλει να αποκτήσει: «Ελπίζω ότι μέσα στο 2011 θα έρθει και το πρώτο μας παιδί. Θα ήθελα να γίνει εκτός τηλεοπτικής σεζόν, ώστε να καταφέρω να τα ζήσω όλα σωστά, χωρίς πίεση. Όταν θα γεννηθεί η κόρη μου και θα μεγαλώσει, δεν θα προλάβει να δηλώσει μόνη της συμμετοχή στο τότε "Next Top Model". θα την έχω μανατζάρει τόσο καλά, ώστε μέχρι τα 18 της να έχει κάνει μία καμπάνια με τον Ralph Lauren, να έχει βγάλει πολλά λεφτά που θα τα έχω βάλει στην τράπεζα και να πάει στο πανεπιστήμιο».
- Για τις δύσκολες στιγμές της σχέσης της: «Υπήρξαν στιγμές που εγώ δούλευα από το πρωί μέχρι το βράδυ και ο Νίκος δεν με έβλεπε καθόλου. Τότε είχαμε πολύ δύσκολες στιγμές. Ευτυχώς, ο Νίκος είναι υπομονετικός άνθρωπος. Εκείνη την περίοδο οι αντοχές μου είχαν φτάσει στα άκρα, μπορεί να μου μιλούσε ο Νίκος και εγώ να τιναζόμουν. Η σχέση δεν κινδύνεψε να τελειώσει αλλά πέρασε κρίσεις».
πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.