Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ:Τα σχόλια για την πρεμιέρα της Νάντιας, το «Money Drop», και ο τίτλος του «καλού παιδιού»

Το ερχόμενο Σάββατο θα κάνει πρεμιέρα το «Money Drop», το νέο τηλεπαιχνίδι του Mega που θα παρουσιάζει ο Γρηγόρης Αρναούτογλου.
Απέναντι, όμως, στον ΑΝΤ1, θα μεταδοθεί και το πρώτο επεισόδιο του «Top Chef», με παρουσιάστρια τη Νάντια Μπουλέ.

Μιλώντας στην κάμερα του «Πολύ Μπλα Μπλα», ο Γρηγόρης Αρναούτογλου εξήγησε πως είναι εκ των πραγμάτων αδύνατο να δει την εκπομπή της συντρόφου του: «Δεν μπορώ να το δω. (…) Θα μπορούσε να είναι ο οποιοσδήποτε απέναντι, έτσι κι αλλιώς. Εγώ την ώρα της δουλειάς απομονώνομαι και επικεντρώνομαι σε αυτό που κάνω. Είναι η πρώτη φορά που γίνεται ένα ζωντανό τηλεπαιχνίδι. Το μυαλό μου θα βρίσκεται σε μια υπερένταση γι' αυτό που θα συμβαίνει. Μόλις τελειώσει, θα μπορώ να δω και τα άλλα» είπε, ενώ όταν ρωτήθηκε αν θα γράψει το «Top Chef» για να το δει αργότερα και αν έχει δώσει κάποιες συμβουλές στη Νάντια, απάντησε: «Εδώ δεν γράφω τις δικές μου εκπομπές! Συμβουλές στη Νάντια δεν έχω δώσει. Δεν μου αρέσει να δίνω συμβουλές σε κανέναν».
Στην ίδια συνέντευξη, ο παρουσιαστής εξήγησε πως νιώθει γεμάτος από τη ζωή του: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος για όλα αυτά που έχουν συμβεί. Είμαι πλήρης, όμως στα 36 μου χρόνια έχω πολλή όρεξη για δουλειά, να δημιουργήσω πράγματα», ενώ σχετικά με τον τίτλο του καλού παιδιού που συχνά του έχει αποδοθεί, σχολίασε: «Μου αρέσει. Χαίρομαι αν πραγματικά το εννοούν. (…) Είμαι άνθρωπος που δεν μου αρέσουν οι εντάσεις, δεν θα βγω να αρχίσω να βρίζω στον αέρα. Έτσι λοιπόν, αφού με προκαλούσαν να πω κάποια πράγματα κι εγώ δεν τα έλεγα, έπρεπε να είμαι καλό παιδί ή να το παίζω καλό παιδί, άρα να είμαι ψεύτης».
Όμως ο παρουσιαστής του «Money Drop» μίλησε και στη Χριστίνα Λαμπίρη για λογαριασμό της εκπομπής «Super Star» για την πολύμηνη τηλεοπτική απουσία του: «Σταμάτησα από το πρωινό σε μια χρονιά που ένιωσα ότι εκείνη τη στιγμή δεν είχα κάτι άλλο να δώσω. Είχα αρχίσει να μπαίνω σε μια διαδικασία να σκέφτομαι ότι “Αυτό το έκανα και πέρσι, πάλι το ίδιο θα κάνω;”. Ήθελα να ανασυνταχθώ. Το συζήτησα με το κανάλι, μου είπαν “OΚ, κάτσε ξεκουράσου. Εμείς σε στηρίζουμε”. Δεν ισχύει ότι πληρωνόμουν κανονικά αυτό το διάστημα. Κανείς δεν ξέρει τι λέει το συμβόλαιό μου. Υπήρξε ένα συμβολικό πόσο που μου έδωσαν για όσο καιρό καθόμουν, δεν ήταν τα χρήματα που θα έπαιρνα αν δούλευα».

πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.