Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ:Οι ατάκες που ξεχώρισαν

Στo πλαίσιo της Εβδομάδας Ελληνικής Μουσικής που διοργανώθηκε από τον Sfera 102,2, το MAD και την Amstel, περισσότεροι από 100 καλλιτέχνες ανέλαβαν το ρόλο του ραδιοφωνικού παραγωγού κάνοντας τη δική τους ωραία εκπομπή στο Sfera, ενώ πολλοί από αυτούς βρέθηκαν ως καλεσμένοι στο MAD TV. Ακολουθούν μερικά απ' όσα εξομολογήθηκαν οι καλλιτέχνες στους παρουσιαστές του Mad:
Δέσποινα Βανδή:

•«Δεν βλέπω τουρκικές σειρές στην τηλεόραση».
•«Μου είχε γίνει πρόταση από το "X-Factor", αλλά θεώρησα ότι ήταν κάτι πολύ ξένο για μένα εκείνη τη στιγμή που μου έγινε η πρόταση. Δεν το αποκλείω όμως μελλοντικά».
•«Αποκλείω το ενδεχόμενο να πάω στη Eurovision».

Νίκος Οικονομόπουλος:

•«Έχω υπάρξει πολλές φορές στη ζωή μου το τρίτο πρόσωπο σε μια σχέση».
•«Για όσα λεφτά και να μου έδιναν δεν θα έκανα ποτέ κάτι διαφορετικό μουσικά».

Νίνο:
•«H πιο όμορφη γυναίκα στην ελληνική τηλεόραση είναι η Χριστίνα Λαμπίρη».

Κόκκινα Χαλιά:

•«Ο χώρος του τραγουδιού είναι πολύ δύσκολος για ένα νέο τραγουδιστή, αλλά αυτό δεν είναι λόγος σοβαρός για να μην προσπαθείς καθημερινά».
 
Νίκος Μίχας:

•«Είμαι εδώ και δύο μήνες στο στρατό και περνάω πολύ καλά».
 
Professional Sinnerz:

•«Αν είχαμε τη δύναμη να εξαφανίσουμε κάποιους celebrities, αυτοί θα ήταν η Ευγενία Μανωλίδου και η Έφη Θώδη».

Ελένη Φουρέιρα:
•«Αν γεράσω και χαλάσω, ναι, γιατί όχι, θα έκανα μια πλαστική επέμβαση, δεν θα έλεγα όχι».
 
Stavento:

•«Το καλοκαίρι του 2010 ήταν από τα καλύτερά μας, μαζί με εκείνο του 2008».
 
Goinʼ Τhrough:

•«Είμαστε τόσο καιρό μαζί γιατί δεν είμαστε νορμάλ τύποι. Έχει αλλάξει ο τρόπος που ακούμε μουσική. Παλιά τους δίσκους τους καταναλώναμε κυριολεκτικά. Τώρα η μουσική είναι ένα νούμερο τραγουδιού στο MP3».
 
πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.