Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

MEΣΑ ΑΡΙΕΛ ΕΞΩ ΜΗΤΡΟΓΚΟΛ

Με... σκωτσέζικο ντουζ μπορεί να χαρακτηριστεί η περίπτωση της συμμετοχής του Αριέλ Ιμπαγάσα στο ματς με τον Ολυμπιακό Βόλου (2/10, 17:15,  NET). Μια κρύο και μια ζέστη τις τελευταίες ημέρες με το θέμα του Αργεντινού, ο οποίος τελικά θα είναι οριστικά στην αποστολή του Ολυμπιακού. Αν μη τι άλλο, αυτό σκορπάει χαμόγελα στους πάντες στο λιμάνι, αφού η παρουσία του κρίνεται υπερπολύτιμη. Η πρόσφατη απόδοσή του στο παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης, αποτελεί απάντηση και στον πλέον δύσπιστο..
.

Ο 34χρονος άσος προπονήθηκε κανονικά την Παρασκευή, δεν ένιωσε ενοχλήσεις στην γάμπα, όπως είχε συμβεί μια ημέρα πριν και ο Ερνέστο Βαλβέρδε αποφάσισε να τον πάρει μαζί του. Το αν θα τον ξεκινήσει ή θα προτιμήσει να τον βάλει αναλόγως με την εξέλιξη του σκορ, είναι κάτι που βρίσκεται στην διακριτική ευχέρεια του ίδιου του Ισπανού κόουτς. Στο μυαλό του κανένας δεν μπορεί να είναι και μέχρι σήμερα έχει πάει αρκετές φορές κόντρα στις πιθανότητες.

Το ευχάριστο είναι ότι δεν υπήρξε κάποιο απρόοπτο, άπαντες δηλώνουν παρόντες, εκτός φυσικά του Μοϊσές Ουρτάδο, για τον οποίον όλοι γνώριζαν ότι δεν θα ήταν έτοιμος και θα ξεκινούσε αποθεραπεία για να αγωνιστεί στην Ξάνθη σε δυο εβδομάδες (μεσολαβεί η διακοπή για τις υποχρεώσεις των Εθνικών ομάδων). Ο Ισπανός αμυντικός μέσος, υποβλήθηκε το μεσημέρι σε εξετάσεις στο Metropolitan και τα αποτελέσματα έδειξαν ότι έχει ένα οστικό οίδημα, το οποίο αντιμετωπίζεται με το πρόγραμμα αποκατάστασης που ακολουθεί και το οποίο περιλαμβάνει ξεκούραση, θεραπεία και ασκήσεις σε πισίνα και γυμναστήριο.

Εκτός οι Μήτρογλου και Νέμεθ, μέσα ο Ζαϊρί

Εκτός αποστολής έμεινε και πάλι ο Κρίστιαν Νέμεθ, ενώ έκπληξη αποτελεί το γεγονός ότι δεν πήρε μαζί του και τον Κώστα Μήτρογλου ο Ερνέστο Βαλβέρδε εν αντιθέσει με τον Ζαουάντ Ζαϊρί. Ο Έλληνας επιθετικός δεν ήταν μέσα στις επιλογές του 46χρονου κόουτς και αν μη τι άλλο είναι κάτι που ουδείς το περίμενε, διότι δεν είχε κάποιο πρόβλημα τραυματισμού. Ο "Γερμανός" δεν είναι φέτος ανάμεσα στους παίκτες που υπολογίζει περισσότερο από κάποιους άλλους ο προπονητής του Ολυμπιακού και αυτό φάνηκε με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο από τον αποκλεισμό του. Οι εκτός αποστολής παίκτες (Μέγκιερι, Ποτουρίδης, Μήτρογλου, Νέμεθ, Ν. Παπαδόπουλος και Ουρτάδο) θα προπονηθούν και θα συνεχίσουν το πρόγραμμα αποκατάστασης που ακολουθούν, αντίστοιχα, το Σάββατο στις 10:30.

Η 19μελής αποστολή των ερυθρολεύκων για το παιχνίδι με την ομάδα του Σάκη Τσιώλη, είναι η εξής: Νικοπολίδης, Πάρντο, Τοροσίδης, Ρ. Μπράβο, Α. Παπαδόπουλος, Μοντεστό, Χολέμπας, Μέλμπεργκ, Γ. Παπαδόπουλος, Ντουντού, Γκαλίτσιος, Μιραλάς, Ρόμενταλ, Ριέρα, Φουστέρ, Πάντελιτς, Φετφατζίδης, Ζαϊρί, Ιμπαγάσα. Το Σάββατο, ένας εξ αυτών θα κοπεί από τον "Βάσκο" τεχνικό των Πειραιωτών.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.