Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΝΙΟΜΠΛΙΑ Ο ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ

Ο Ανδρέας Βγενόπουλος θεωρεί ότι ο Νίκος Νιόπλιας δεν έχει την κύρια ευθύνη για τις άσχημες εμφανίσεις του Παναθηναϊκού. Ο «MR MIG» και ο Νικόλας Πατέρας εξακολουθούν να εμπιστεύονται τον Κοζανίτη τεχνικό και του δίνουν πίστωση χρόνου με την ελπίδα να βελτιωθεί η εικόνα της ομάδας και να βρει τον δρόμο της.


Ο «Βγενό» θεωρεί πως η ομάδα πληρώνει επιπολαιότητες και λάθη του καλοκαιριού, που δεν αγγίζουν τον 45χρονο προπονητή. Όπως γράφει η «SportDay», ο κ. Βγενόπουλος πιστεύει ότι ο Νιόπλιας έμεινε τελείως απροστάτευτος το καλοκαίρι, αφού στα αποδυτήρια -μετά την απομάκρυνση του Αντωνίου- δεν υπήρχε ένας άνθρωπος να τον βοηθήσει στις σχέσεις του με τους παίκτες.

Επίσης, ο «Βγενό» θεωρεί πως δεν εισακούστηκε ο προπονητής στις εισηγήσεις του για τον στόπερ (ο Μπουμσόνγκ ήταν τελευταίος στη λίστα και υπήρχαν άλλοι πέντε πάνω από αυτόν), για την απόκτηση ενός γρήγορου χαφ box to box και την απόκτηση ενός επιθετικού πίσω από Σισέ, Πετρόπουλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.