Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΤΟΥ ''JUST THE TWO OF US'';

Tην Κυριακή 17 Οκτωβρίου κάνει πρεμιέρα το «Just the Τwo Οf Us», το νέο σόου του Mega που θα παρουσιάζει ο Γιώργος Καπουτζίδης.


Στο show, επαγγελματίες τραγουδιστές θα γίνουν «ζευγάρια» με επώνυμους που δεν προέρχονται από το χώρο του τραγουδιού, και θα διαγωνίζονται, ενώ κάθε εβδομάδα ένα ζευγάρι θα αποχωρεί. Ο Στέφανος Κορκολής, ο Κώστας Τουρνάς, η Λυδία Παπαϊωάννου και η Αθηναΐς Νέγκα θα είναι τα μέλη της κριτικής επιτροπής.
Ποια θα είναι όμως τα ζευγάρια; Σύμφωνα με την «Πρωινή Μελέτη», οι διαγωνιζόμενοι έχουν «συνδυαστεί» από την παραγωγή του show ως εξής:

H Μαρία Κορινθίου με τον ράπερ Bo.
Ο Θεοχάρης Ιωαννίδης με την Ελπίδα.
Ο πολίστας Αντώνης Βλοντάκης με τη Ραλλία Χριστίδου.
Ο Ολυμπιονίκης του Tae Kwon Do, Μιχάλης Μουρούτσος, με την Τζώρτζια Κεφαλά από τους Μπλε.
Η Κατερίνα Στικούδη με τον Νίκο Μίχα.
Η Ελένη Φιλίνη με τον Κώστα Καραφώτη.
Ο Παναγιώτης Πετράκης με την Ελένη Φουρέιρα.
Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος με την Αμαρυλλίδα.
Η Μαριάννα Πολυχρονίδη με τον Ησαΐα Ματιάμπα.
Η Εύη Αδάμ με τον Λευτέρη Πανταζή.
Ο Μιχάλης Ιατρόπουλος με τη Φλώρα Θεοδώρου.
Η Μαρία Μπεκατώρου με τον Χρήστο Χολίδη.

πηγή:Πρω'ι'νή Μελέτη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.