Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

H Βeyonce στο Glastonbury 2011;

To 2008 στο μεγαλύτερο μουσικό φεστιβάλ της Αγγλίας, το Glastonbury, αναλάμβανε καθήκοντα headliner ο Jay-Z.

Η εμφάνιση του, προκάλεσε αρκετά θετικά σχόλια από το απαιτητικό κοινό του Glastonbury και η σύζυγος του, Beyoncé, που βρισκόταν στα παρασκήνια, δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό της, για την εκρηκτική ατμόσφαιρα του festival.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Daily Star, o διοργανωτής του Glastonbury, Michael Eavis, βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με την Beyonce για να αναλάβει εκείνη τον ρόλο του headliner στην διοργάνωση του επόμενου καλοκαιριού. Όπως διέρρευσε πηγές της εφημερίδας, οι δυο πλευρές βρίσκονται πολύ κοντά σε συμφωνία!
Σε άλλα “Sasha Fierce”νέα, το video “Sweet Dreams” της Beyonce κέρδισε το βραβείο “Best Video Hottie” από την υπερδύναμη της αμερικάνικης συνδρομητικής τηλεόρασης Fuse TV.

πηγή:Mtv

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.