Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Ο ΚΑΚΟΣ ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΣΤΟ ΠΑΟ-ΟΣΦΠ

Ο Τάσος Κάκος ορίστηκε να διευθύνει το μεγάλο ντέρμπι της 8ης αγωνιστικής ανάμεσα στους ΄΄αιωνίους΄΄ που θα γίνει το Σάββατο στο ΟΑΚΑ (19.30- Nova sports 1).

Ο διαιτητής του συνδέσμου Κέρκυρας είχε και πέρσι σφυρίξει αγώνα μεταξύ Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού,αυτόν του Καραϊσκάκη στον οποίο οι ΄΄ερυθρόλευκοι΄΄ είχαν επικρατήσει με 2-0.
Επίσης και παλαιότερα για το θεσμό του κυπέλλου, ο Τ.Κάκος είχε διευθύνει και τον αγώνα Ολυμπιακού -Παναθηναϊκού που είχε λήξει με 4-0 για τους Πειραιώτες.
Συνολικά έχει σφυρίξει 15 ματς του Παναθηναϊκού  στο πρωτάθλημα ,από τα οποία οι ΄΄πράσινοι΄΄ είχαν 10 νίκες και σε συνολικά 14 ματς έχει διευθύνει αγώνες του Ολυμπιακού στο πρωτάθλημα , με 7 νίκες συγκομιδή για τους ΄΄ερυθρολεύκους΄΄.

Πηγή: sport-fm.gr
Φωτό από : newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.