Με κορυφαίους τους Σισέ -Γκοβού που έκαναν ...γαλλική υπόθεση το παιχνίδι στη Κοζάνη σήμερα ,κόντρα στη τοπική ομάδα, οι ΄΄πράσινοι΄΄ έκαναν το καθήκον τους ,πέρασαν στον επόμενο γύρο του κυπέλλου και πλέον ασχολούνται ήδη με το Σαββατιάτικο παιχνίδι κόντρα στον Ολυμπιακό.
Δύο γκόλ πέτυχαν λοιπόν ο Γκοβού με τον Σισέ ,άλλα δύο πέτυχε ο πολύ καλός σήμερα Χριστοδουλόπουλος και ένα ο Σαριέγκι. Οι γηπεδούχοι δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν τους πρωταθλητές σε καμιά στιγμή του αγώνα.
Πηγή: sport-fm.gr
Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010
5-0 νίκησε ο Παναθηναϊκός για το κύπελλο τη Κοζάνη
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.