Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Μπόνους στις εταιρείες που προσλαμβάνουν έλληνες ναυτικούς...

Προανήγγειλε σήμερα ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων Γιάννης Διαμαντίδης κατά τη διάρκεια της συνάντησης που είχε με εκπροσώπους των εταιρειών κρουαζιέρας.
Ο υπουργός επίσης έδειξε πολύ αισιόδοξος για την υπογραφή σύμβασης για την άρση του καμποτάζ, η οποία προβλέπεται εκ του νόμου.Με την υπογραφή αυτή της σύμβασης θα δοθεί ανάσα στον τουρισμό.

Με τη σειρά τους οι φορείς που πήραν μέρος στη σύσκεψη είχαν ενστάσεις και διαφώνησαν για την επιβολή του ειδικού τέλους ανά επιβάτη,τη στιγμή που όπως τόνισαν είναι υπέρογκα τα λιμενικά τέλη.
Ο κ. Διαμαντίδης τόνισε επίσης πώς :΄΄ στη συνάντηση ανταποκρίθηκαν περισσότερες από 12 εταιρείες,με τις οποίες συζήτησε τις προθέσεις της κυβέρνησης για το θέμα της κρουαζιέρας προκειμένου να υπογράψει τη σύμβαση όπως αυτή έχει κατατεθεί  στη Βουλή΄΄.
Και συμπλήρωσε : ΄΄ Η ψήφιση του νομοσχεδίου καθυστέρησε με όλα αυτά τα γεγονότα που συνέβησαν και οι εταιρείες κάνουν τον προγραμματισμό τους έγκαιρα και φοβάμαι ότι το 2011 το έχουμε χάσει΄΄.

Πηγή: skai.gr
Πηγή φωτό: sinergasia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.