Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

«Πράσινο φως» για την πληρωμή των καθαριστών


Το «πράσινο φως» για την πληρωμή των υπαλλήλων που απασχολούνται με σύμβαση έργου στην καθαριότητα των σχολείων άναψε η υπουργός Παιδείας.

Η κ. Άννα Διαμαντοπούλου υπέγραψε σήμερα τη σχετική απόφαση για τη χρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών με το ποσό των 5.370.000 ευρώ, προκειμένου να καταβληθούν οι προβλεπόμενες αμοιβές.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.