Ο Ηλίας Ψινάκης μίλησε τη Δευτέρα στην Τατιάνα Στεφανίδου για το «Just the 2 Of Us» και την ελληνική τηλεόραση που, όπως είπαν οι δύο φίλοι, είναι «τσίρκο».«Καταρχάς, μου αρέσει ο Καπουτζίδης. Είναι αποκάλυψη. Πήγα στην πρεμιέρα και το τι μπάλωνε ο άνθρωπος στον αέρα, δεν υπάρχει. Αυτός είναι κεντίστρα. Καλύπτει τα ακάλυπτα. Είναι ευφυής τηλεοπτικά, εκτός από όλα αυτά που έχει κάνει» είπε ο Ηλίας Ψινάκης.
Αναφέρθηκε ακόμη και στην ελληνική τηλεόραση που φέτος είναι γεμάτη σόου και με ελάχιστα σίριαλ. «Είναι λογικό να είναι μεγάλο τσίρκο. Έτσι γίνεται σε όλες τις δουλειές. Όταν δεν υπάρχουν δουλειές, διαφημίσεις και κόβονται όλα, το ένα κόβει το άλλο. Γιατί να μη γίνει και εδώ; Επειδή έχει φώτα;».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.