Η Κατερίνα Στικούδη μίλησε στο «The Mall Magazine» για την καριέρα της και πώς βλέπει το μέλλον της στη σόουμπιζ.
Το γνωστό μοντέλο και παρουσιάστρια κάνει πολλά πράγματα, γιατί ξέρει πως ο χώρος της σόουμπιζ είναι πολύ ρευστός: «Αυτό το γνωρίζω. Έτσι μπορεί να χαρώ πολύ με μία δουλειά, μία παρουσίαση, μία φωτογράφιση ή μία συνεργασία -όπως ήταν η συμμετοχή μου με τους ΝΕΒΜΑ στο τραγούδι η "Εμμονή", η οποία μάλιστα πήγε εξαιρετικά-, αλλά δεν θα ενθουσιαστώ. Είμαι πολύ προσγειωμένη, γιατί ξέρω ότι από τη μία στιγμή στην άλλη αυτό που ζω μπορεί να αλλάξει».
Μίλησε επίσης για τα σχόλια που έχει ακούσει για τη δουλειά της: «Είναι πολύ προκατειλημμένος ο κόσμος. Μέχρι ενός σημείου το θεωρώ και φυσιολογικό. Όμως, πριν κρίνεις κάποιον εξʼ αποστάσεως, έλα να τον δεις από κοντά». Δεν θα μπορούσε να μη μιλήσει για το «Mega Star»: «Συνεχίζω για τρίτο χρόνο. Μαζί μας θα είναι η Χαρά Μακρυστάθη, ενώ καινούριο πρόσωπο στη σύνθεσή μας θα είναι ο Γιώργος από το συγκρότημα Κόκκινα Χαλιά».
Τέλος, μίλησε και για την προσωπική της ζωή: «Έχω πληγωθεί. Βέβαια, το μετάνιωσα μετά. Εύχομαι να μην το ξαναζήσω».πηγή:The Mall Magazine

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.