Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

ΕΚΠΛΗΞΗ:Η ΣΟΦΗ ΠΑΣΧΑΛΗ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ALPHA

Λίγες μέρες μετά την επεισοδιακή αποχώρηση της από το ''10 με 1 Μαζί'',η Σόφη Πασχάλη συμφώνησε με τον Alpha να εμφανίζεται στο Exclusive που παρουσιάζει η Μπέτυ Μαγγίρα.
    Η γνωστή γυμνάστρια θα έχει μία στήλη με συμβουλές διατροφής,ομορφιάς και γυμναστικής στην εκπομπή,που προβάλλεται κάθε Κυριακή στις 20:00.
    Η Σόφη είναι πάρα πολύ χαρούμενη για το νέο τηλεοπτικό της βήμα και δε κρατά κακίες και πικρά συναισθήματα για τη λήξη της συνεργασίας της με το κανάλι και τους Καραμεροχαριτάτους.Θέλει να κοιτά μόνο μπροστά και να θυμάται μόνο τις καλές στιγμές που πέρασε στο πρω'ι'νό λέει άτομο από το κοντινό της περιβάλλον.

πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.