Άρχισε και φέτος από τις 4 Οκτωβρίου η Εβδομάδα Ελληνικής Μουσικής στο Sfera 102,2.
Πολλές συνεντεύξεις αλλά και ζωντανές παρουσίες καθε μία ώρα Διάσημων Ελλήνων Τραγουδιστών αλλά και Τραγουδιστριών.Αυτή η ενέργεια γίνεται κάθε χρόνο τα τελευταία χρόνια και είναι πολύ καλή κίνηση γιατί χρειαζόμαστε το Ελληνικό τραγούδι!!!!!
Οι θαυμαστές του κάθε καλλιτέχνη-ιδας μπορεί να στέλνουν μυνήματα γράφοντας ότι θέλουν στο σταθμό μέσω Ίντερνετ ή με sms και να ακούνε τον-την αγαπημένο-η τους ζωντανά!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.