Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ OΝIRAMA ΣΕ ΔΥΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Η Ελενα Παπαρίζου και οι “Onirama” σήμερα στις 6 μ.μ. στην κεντρική πλατεία της Καλαμάτας θα δώσουν συνέντευξη που θα μεταδοθεί ζωντανά από τους ραδιοφωνικούς σταθμούς Κανάλι 20 και City fm και θα μοιράσουν και αυτόγραφα.ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΤΕ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.