Η Ελενα Παπαρίζου και οι “Onirama” σήμερα στις 6 μ.μ. στην κεντρική πλατεία της Καλαμάτας θα δώσουν συνέντευξη που θα μεταδοθεί ζωντανά από τους ραδιοφωνικούς σταθμούς Κανάλι 20 και City fm και θα μοιράσουν και αυτόγραφα.ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΤΕ!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.