Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΤΙΣ 10 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ-ONIRAMA ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Την Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου στις 9.30 μ.μ. στο Εθνικό Στάδιο Καλαμάτας, η Ελενα Παπαρίζου και οι “Onirama” θα δώσουν συναυλία με την υποστήριξη του δήμου και του Αθλητικού Φορέα Καλαμάτας.ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.