Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

«Μπλόκο» στους «αιώνιους»

Τα επεισόδια που συνέβησαν σε Καβάλα και Σέρρες στους εκτός έδρας αγώνες του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού, αντίστοιχα, για την 3η αγωνιστική, προκάλεσαν την αντίδραση του Πάνου Μπιτσαξή.


Ο Γενικός Γραμματέας αθλητισμού έστειλε έγγραφα στο αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας με το οποίο επισημαίνει όσα έγιναν και ζητά από την αστυνομία να κρίνει αν συντρέχει λόγος απαγόρευσης μετακίνησης οργανωμένων οπαδών Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού στους εκτός έδρας αγώνες.

Στην περίπτωση των πρωταθλητών, μάλιστα, κοινοποίησε το έγγραφο και στον ΟΠΑΠ για να λάβει υπόψιν του το θέμα όσον αφορά τις ρήτρες που υπάρχουν στις χορηγίες προς τις ΠΑΕ.

Οι «πράσινοι» ήδη ακολούθησαν την προτροπή Μπιτσαξή και γνωστοποίησαν ότι δεν θα ζητήσουν εισιτήρια για τον εκτός έδρας αγώνα με τον Εργοτέλη, ενώ αναμένεται να δούμε τι θα γίνει στην περίπτωση του Ολυμπιακού, καθώς η ΓΓΑ ζήτησε από την Αστυνομία να πάρει θέση και να ξεκαθαρίσει αν πρέπει να υπάρξει απαγόρευση μετακινήσεων από 'δω και μπρος στα εκτός έδρας παιχνίδια των «ερυθρόλευκων».

Η ανακοίνωση της ΓΓΑ για τον Παναθηναϊκό:
«Σχετικά με τα επεισόδια που σημειώθηκαν στον Αγώνα Καβάλας - Παναθηναϊκού, ο Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού Πάνος Μπιτσαξής, απέστειλε προς το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, το ακόλουθο έγγραφο:
«Από τη μελέτη των αναφορών της Αστυνομίας για τους ποδοσφαιρικούς αγώνες της 3ης Αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Superleague προκύπτει ότι, μεταξύ διαφόρων γεγονότων σημειώθηκαν επεισόδια ευρείας κλίμακας στηv Καβάλα από μερίδα οργανωμένων οπαδών του Παναθηναϊκού, με αποτέλεσμα σοβαρή διαταραχή της δημόσιας τάξης στην Καβάλα.
Με τα δεδομένα που διαμορφώθηκαν στον ποδοσφαιρικό αυτό αγώνα, εκτιμούμε ότι η οργανωμένη μετακίνηση και διάθεση εισιτηρίων σε οπαδούς του Παναθηναϊκού εγκυμονεί κινδύνους για το άμεσο μέλλον.
Για την εκτίμησή μας αυτή ενημερώσαμε σχετικά τη διοίκηση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Προκειμένου να ληφθούν οι απαραίτητες αποφάσεις, παρακαλούμε στο πλαίσιο της αρμοδιότητάς σας, να εισηγηθείτε περί του αν πρέπει να απαγορευθεί η διάθεση εισιτηρίων και η μετακίνηση οπαδών της παραπάνω ΠΑΕ κατά τον αμέσως επόμενο εκτός έδρας αγώνα της.
Το παρόν έγγραφο κοινοποιούμε και προς τον ΟΠΑΠ, για την εφαρμογή του κανονιστικού πλαισίου των χορηγιών για το οποίο έχει δεσμευθεί, για την αποτροπή φαινομένων βίας στα ποδοσφαιρικά γήπεδα».

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός:
«Σχετικά με το έγγραφο το οποίο απέστειλε σήμερα ο ΓΓΑ προς το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας και στο οποίο εκτιμά πως, λόγω των επεισοδίων που προκλήθηκαν στην Καβάλα, εκτός γηπέδου, η οργανωμένη μετακίνηση και διάθεση εισιτηρίων σε οπαδούς του Παναθηναϊκού εγκυμονεί κινδύνους για το άμεσο μέλλον, θα θέλαμε να επισημάνουμε τα ακόλουθα:
- Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ θα καταβάλει άμεσα κάθε προσπάθεια στο μέτρο της αρμοδιότητας και των δυνατοτήτων της να περιορίσει αυτού του είδους τα προβλήματα που προσβάλλουν αφενός την ιστορία του Παναθηναϊκού και αφετέρου την προσπάθεια της πλειοψηφίας των φιλάθλων μας οι οποίοι ακολουθούν την ομάδα μας παντού και της προσφέρουν απλόχερα την αγάπη και την πολύτιμη στήριξή τους.
- Προς την ίδια κατεύθυνση η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ δεν θα ζητήσει εισιτήρια για τον επόμενο εκτός έδρας αγώνα της ομάδας μας στην Κρήτη με αντίπαλο τον Εργοτέλη, δουλεύοντας παράλληλα και σε συνεργασία με κάθε αρμόδια αρχή ώστε σύντομα να έχουν ξανά οι φίλαθλοί μας τη δυνατότητα να στηρίξουν τον Παναθηναϊκό σε εκτός έδρας αγώνα.
Πάγια θέση της ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ είναι πως το πρόβλημα της βίας στο χώρο του ποδοσφαίρου, μπορεί και πρέπει να λυθεί με ευθύνη και συνεργασία μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων φορέων, διάθεση για τομές και αποστασιοποίηση από κάθε είδους μικροσυλλογικά συμφέροντα».

Η ανακοίνωση της ΓΓΑ για τον Ολυμπιακό
«Σχετικά με τα επεισόδια, που δημιουργήθηκαν στην εθνική οδό Σερρών-Θεσσαλονίκης, ο Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού Πάνος Μπιτσαξής, απέστειλε προς το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, το ακόλουθο έγγραφο:
Από τη μελέτη των αναφορών της Αστυνομίας για τους ποδοσφαιρικούς αγώνες της 3ης Αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Superleague, μεταξύ άλλων γεγονότων, σημειώθηκε ότι στις 21.40, κατά την αποχώρηση των λεωφορείων των φιλάθλων του Ολυμπιακού, στο 20o χιλιόμετρο της Εθνικής οδού Σερρών - Θεσσαλονίκης «άγνωστοι» έριξαν πέτρες, με αποτέλεσμα την ακινητοποίηση των λεωφορείων. Κατόπιν μεγάλος αριθμός φιλάθλων του Ολυμπιακού κατήλθε στο οδόστρωμα και επιτέθηκε σε διερχόμενα Ι.Χ. αυτοκίνητα.
Επειδή με τα παραπάνω δεδομένα είναι προφανές ότι απειλήθηκε η οδική ασφάλεια των πολιτών, εξ’ αιτίας μιας οργανωμένης μετακίνησης οπαδών, παρακαλούμε στο πλαίσιο της αρμοδιότητάς σας να εισηγηθείτε, αν συντρέχει λόγος δημόσιας τάξης, ο οποίος να επιβάλει την απαγόρευση διάθεσης εισιτηρίων ή μετακίνησης οπαδών της παραπάνω ΠΑΕ, κατά τον αμέσως επόμενο εκτός έδρας αγώνα της.
Επιπροσθέτως σημειώνουμε και την πρόκληση φθορών σε καφετέρια της πόλης των Σερρών από μεμονωμένους, όπως σημειώνεται στην αναφορά της Αστυνομίας, φιλάθλους του Ολυμπιακού και τη συμπλοκή «μεμονωμένων φιλάθλων» εντός της πόλης των Σερρών».

πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.