Ο παρουσιαστής αναφέρθηκε στην συμμετοχή της Νάντιας στο ριάλιτι μαγειρικής του Ant1, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι εκείνος ούτε «μαγείρεψε», ούτε σχετίζεται με οποιονδήποτε τρόπο με το θέμα. Πρόσθεσε, δε, ότι η άποψή του είναι πως το κανάλι του Αμαρουσίου επέλεξε ένα νέο και «φρέσκο» πρόσωπο να παρουσιάσει ένα πρόγραμμα στο οποίο οι υπεύθυνοι ποντάρουν πολύ.
Σε λίγες ημέρες, ο Γρηγόρης κάνει πρεμιέρα στο Mega με το νέο τηλεπαιχνίδι, το οποίο θα μοιράζει λεφτά. Την ίδια ώρα, «απέναντί» του, η Νάντια Μπουλέ θα παρουσιάζει το ριάλιτι μαγειρικής στον Ant1. «Να βλέπετε ό,τι θέλετε και ό,τι σας αρέσει», είχε δηλώσει πριν από λίγες ημέρες η Νάντια Μπουλέ, ερωτώμενη τι πρέπει να βλέπει ο τηλεθεατής, την … επίμαχη ώρα.
Τέλος, σε ό,τι αφορά το... φλέγον θέμα του εάν είναι τελικά μαζί με τη Νάντια, ο Γρηγόρης δίνει μία πάντηση που όλοι – οι τουλάχιστον οι περισσότεροι – κατάλαβαν τι σημαίνει. «Όλα πάνε καλά», είπε ο Γρηγόρης…
Πηγή: star
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.