Το μεσημέρι του Σαββάτου, η αρχισυντάκτρια της εκπομπής «Καφές με την Ελένη», Ελένη Γελαλή και ο σύζυγός της βάφτισαν τον γιο τους, Αλέξανδρο, στον Άγιο Κωνσταντίνο της Γλυφάδας.Η Ελένη Μενεγάκη έδωσε το παρόν καθώς πέρα από στενή συνεργάτης, η Ελένη Γελαλή είναι και πολύ καλή της φίλη- και μάλιστα ήταν από τους λίγους ανθρώπους που γνώριζαν για την κρίση στο γάμο της από το περασμένο φθινόπωρο.
Λίγα λεπτά μετά τη 1 το μεσημέρι, η Ελένη έφτασε στον προαύλιο της εκκλησίας όπου την περίμεναν οι συνεργάτες της, επιλέγοντας ένα απλό λευκό μακρύ αέρινο φόρεμα (το οποίο μάλιστα έχει ξαναφορέσει), έντονο ρουζ και φούξια κραγιόν, ενώ τα μαλλιά της ήταν εντελώς ατημέλητα, κάτι που σχολιάστηκε έντονα. Αφού η 41χρονη παρουσιάστρια χαιρέτισε τους συνεργάτες της που την περίμεναν, όλοι μαζί κατευθύνθηκαν στον χώρο τέλεσης του μυστηρίου.
Οι τηλεοπτικές κάμερες προσέγγισαν την παρουσιάστρια αλλά εκείνη αρκέστηκε απλά στο να ευχηθεί «καλή σεζόν» σε όλους.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.