Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ:Είναι ακόμα στη Νέα Υόρκη! Τι έκανε και με ποιους συναντήθηκε

Τις τελευταίες ώρες πολλά blogs έγραφαν ότι η Ελληνίδα σταρ επέστρεψε από την Αμερική στην Ελλάδα.

Η Άννα μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο twitter γνωστοποίησε αργά τα βράδυ της Παρασκευής (ώρα Ελλάδας) ότι βρισκόταν στη Νέα Υόρκη. «Τσεκάρω εξαιρετικά σχέδια
ρούχων για το χειμερινό σόου» έγραψε η Άννα ενώ τρεις ώρες μετά ενημέρωσε τους θαυμαστές της ότι πήγαινε για γυμναστική με την κόρη της, Σοφία, και ίσως έκαναν και τρέξιμο στο Central Park.
Κάποιες ώρες αργότερα, η Άννα απόλαυσε δείπνο με τους φίλους της. «Μόλις είχα ένα εξαριετικό δείπνο στο West Village. Είναι τέλειο να βρίσκεσαι με τους φίλους σου» έγραψε η Άννα Βίσση.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.