Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

Μεξικό: Φονική έκρηξη σε διυλιστήριο

Τουλάχιστον επτά άτομα εκτιμάται ότι έχασαν τη ζωή τους σήμερα στο βόρειο Μεξικό, ύστερα από έκρηξη που σημειώθηκε σε διυλιστήριο της κρατικής πετρελαϊκής εταιρείας του Μεξικού, Pemex, που λειτουργεί υπό καθεστώς μονοπωλίου, σύμφωνα με το τηλεοπτικό δίκτυο, Milenio TV.


Από την πλευρά τους, οι υπεύθυνοι του διυλιστηρίου δεν έχουν καμία αναφορά σε θανάτους ή τραυματισμούς.
Ωστόσο να αναφέρουμε πως αν και η χώρα παράγει μεγάλες ποσότητες αργού πετρελαίου ωστόσο εισάγει καύσιμα αφού δεν υπάρχει ανάπτυξη στη διύλιση.

πηγή:stifora.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.