Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

Έχουν και εκεί προβλήματα στις μετακινήσεις τους (Ελλάδα είναι και εκεί;;;)

Εκατομμύρια Λονδρέζοι αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα στις μετακινήσεις τους καθώς το μετρό της βρετανικής πρωτεύουσας ξεκίνησε το βράδυ της Δευτέρας 24ωρη απεργία, προκαλώντας χάος στους δρόμους.

Τα δρομολόγια των συρμών του Μετρό ήταν σήμερα το πρωί πολύ περιορισμένα με τις 5 γραμμές του μετρό να μην λειτουργούν καθόλου και τις υπόλοιπες 4 να υπολειτουργούν και οι Λονδρέζοι αναγκάστηκαν να περιμένουν υπομονετικά σε ατελείωτες ουρές, για να πάρουν το λεωφορείο ή
πλοιάρια στον Τάμεση. Άλλοι μάλιστα επέλεξαν το ποδήλατο ή πήγαν με τα πόδια, για να κάνουν τις καθημερινές τους δουλειές.
Οι εργαζόμενοι του μετρό που συμμετέχουν στην απεργία αντιδρούν στην περικοπή 800 θέσεων εργασίας από τις συνολικά 19.000 στο μετρό του Λονδίνου.
Ας σημειωθεί πάντως πως περίπου 3,5 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν καθημερινά το μετρό της Αγγλικής πρωτεύουσας.
 
πηγή:stifora.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.