Πατέρας και Μαρινάκης δείπνησαν μαζί με τον πρόεδρο της ΕΠΟ, Σοφοκλή Πιλάβιο αλλά και τον πρόεδρο της UEFA, Μισέλ Πλατινί σε ρεστοράν της παραλιακής.
Η συνάντηση ανάμεσα στους προέδρους του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού, Νικόλα Πατέρα και Βαγγέλη Μαρινάκη, έγινε πολύ πιο σύντομα απ’ ό,τι αρκετοί θα περίμεναν.Οι δύο αδελφικοί φίλοι γευμάτισαν το βράδυ της Παρασκευής (10/9) στο εστιατόριο «Ιθάκη» της παραλιακής λεωφόρου, μαζί με τον πρόεδρο της UEFA, Μισέλ Πλατινί και τον ομόλογό του της ΕΠΟ, Σοφοκλή Πιλάβιο.
Μαζί στο τραπέζι ήταν και αρκετοί άλλοι αξιωματούχοι της ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας ποδοσφαίρου, οι οποίοι βρίσκονται εδώ και λίγες μέρες στην Αθήνα για τη συνεδρίαση του Top Executive Programme της UEFA. Συνολικά στο τραπέζι βρέθηκαν 10 άτομα.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο Μισέλ Πλατινί ζήτησε από τους κ.κ. Μαρινάκη και Πατέρα να προσπαθήσουν ώστε να υπάρξει μεγαλύτερη αξιοπιστία στο ελληνικό πρωτάθλημα.
Επιπλέον, ευχαρίστησε τον κ. Μαρινάκη για τη διευκόλυνση που έκανε ο Ολυμπιακός στην ΑΕΚ, προσφέροντάς της το γήπεδο «Καραϊσκάκη» ώστε να το χρησιμοποιήσει σαν έδρα του αγώνα με την Νταντί Γιουνάιτεντ στα πλέι οφ του Europa League, διασφαλίζοντας το κύρος της διοργάνωσης.
Τέλος, πληροφορούμενος τη σχέση που συνδέει τους προέδρους των «αιωνίων», τους ζήτησε να συμβάλουν ώστε η φιλία τους να γίνει εφαλτήριο για να πραγματοποιηθούν θετικά βήματα στο ελληνικό πρωτάθλημα αλλά και στο ελληνικό ποδόσφαιρο γενικότερα, το οποίο τόσο συχνά απασχολεί με αρνητικό τρόπο την UEFA.
πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.