Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΑΡΕΣ,ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΑΤΕ ΤΟ ΧΡΥΣΟ,ΚΑΛΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΊΑ

Με το αργυρό μεταλλίου του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στις αποσκευές της θα επιστρέψει η Εθνική ομάδα πόλο γυναικών στην Ελλάδα από το Ζάγκρεμπ.
Τα κορίτσια του Γιώργου Μορφέση γνώρισαν την ήττα (11-6) από την Ρωσία, στον τελικό της διοργάνωσης και έχασαν μια μοναδική ευκαιρία για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου.
Εστω κι έτσι όμως, η Εθνική γυναικών έφτασε σε μια ανεπανάληπτη επιτυχία καθώς το ασημένιο μετάλλιο είναι το πρώτο στην ιστορία του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος σε Ευρωπαϊκό
πρωτάθλημα.
Από το 1989 μέχρι σήμερα, η καλύτερη θέση που κατέλαβε ποτέ η Εθνική πόλο γυναικών στη συγκεκριμένη διοργάνωση ήταν η 4η το 1995 και το 2001.
Θυμίζουμε ότι στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας, το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα είχε κατακτήσει και πάλι το ασημένιο μετάλλιοΗ Εθνική ομάδα δεν κατάφερε σε κανένα σημείο του αγώνα να φτάσει σε απόδοση ανάλογη των προηγούμενων αγώνων και δικαίως γνώρισε την ήττα από την σαφώς ανώτερη Ρωσία. Είναι χαρακτηριστικό ότι, με εξαίρεση το 1-1 στα μέσα της πρώτης περιόδου (με γκολ της Γερόλυμου), η εθνική κυνηγούσε συνεχώς στο σκορ, με τη διαφορά να παρουσιάζει αυξητικές τάσεις. Η ομάδα του Αλεξάντρ Καμπάνοφ προηγήθηκε 3-1 στο τέλος του πρώτου οκταλέπτου, 6-3 λίγο πριν τη λήξη του ημιχρόνου και 8-4 στα μισά της τρίτης περιόδου, με τις Ελληνίδες διεθνείς να μην καταφέρνουν από εκεί και πέρα να πλησιάσουν πιο κοντά από τα τρία γκολ.
Η Αλεξάνδρα Ασημάκη έκανε ένα πολύ καλό παιχνίδι αλλά δεν είχε συμπαραστάτριες στην επίθεση, όπου η εθνική εγκλωβίστηκε στο -αναμενόμενο πάντως- ρωσικό πρέσινγκ και υποχρεώθηκε σε πολλά μακρινά σουτ που δεν μπορούσαν να απειλήσουν την Κοβτουνόφσκαγια. Το μεγάλο πρόβλημα για την ελληνική ομάδα, όμως, ήταν η άμυνα, όπου δέχθηκε έντεκα γκολ ενώ μέχρι τώρα στο τουρνουά δεν είχε δεχθεί πάνω από επτά σε ένα ματς.
Οι Ρωσίδες βρήκαν αρκετά ελεύθερα περιφερειακά σουτ και τα εκμεταλλεύθηκαν, ενώ ούτε η αλλαγή τερματοφύλακα στις αρχές της τέταρτης περιόδου (Κούβδου αντί Τσουρή) βοήθησε την κατάσταση. Την εθνική δεν βοήθησε ούτε το γεγονός ότι οι διαιτητές ήταν φειδωλοί στις αποβολές (μόλις μία στο πρώτο οκτάλεπτα και έντεκα ποινές συνολικά στον αγώνα), αλλά σε κάθε περίπτωση, από τη στιγμή που οι Ελληνίδες διεθνείς δεν κατόρθωσαν να φέρουν το ματς εκεί που τις βόλευε*Να σημειωθεί ότι η Αγγελική Γερόλυμου με τα δύο τέρματα που πέτυχε απόψε έφτασε τα 17 και αναδείχθηκε πρώτη σκόρερ του τουρνουά.

*Με τρεις ποινές αποβλήθηκε 1.17 πριν το τέλος η Ψούνη.

Τα οκτάλεπτα: 1-3, 3-3, 1-2, 1-3

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.