Παρελθόν από το Μαρούσι αποτελεί από σήμερα (7/9) ο Γιώργος Μπαρτζώκας, καθώς υπέβαλε την παραίτησή του στη νέα διοίκηση της ΚΑΕ, με την οποία μάλιστα είχε συμφωνήσει να παραμείνει λίγες εβδομάδες πριν!
Πρώτα, ο 45χονος τεχνικός ενημέρωσε τους παίκτες και μετά την διοίκηση της ΚΑΕ, ενώ λιτή, αλλά με νόημα ήταν δήλωση που έκανε: «Μακάρι η απόφαση μου να ευαισθητοποιήσει αυτούς που ενδιαφέρονται αλλά και αυτούς που... λένε ότι ενδιαφέρονται για το καλό της ομάδας».Όπως προκύπτει, ο Μπαρτζώκας φέρεται να τα έχει με το Δήμαρχο Αμαρουσίου ο οποίος μπήκε
εγγυητής για τη νέα διοίκηση, ωστόσο αντί ή κατάσταση να βελτιωθεί στην ομάδα κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί μέχρι στιγμής...
Είναι χαρακτηριστικό το ότι ακόμη δεν έχουν γίνει πληρωμές στους παίκτες αλλά και στο υπαλληλικό προσωπικό και όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, αυτές δεν είναι και οι κατάλληλες συνθήκες για να δουλέψει μια ομάδα απερίσπαστα.
Μάλιστα δεν αποκλείεται να υπάρξουν κι άλλες τέτοιες αποχωρήσεις από τον σύλλογο των Βορείων προαστίων...
πηγή:sentragoal.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.