Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

«Τα πάντα για το μετάλλιο»

Τον... υπέρτατο αγώνα ετοιμάζονται να δώσουν οι παίκτριες του Γιώργου Μορφέση, κόντρα στην Ιταλία. Η Εθνική πόλο γυναικών θα κοντραριστεί σε ένα ματς «ζωής ή θανάτου» με στόχο να είναι αυτή που θα πάρει την πρόκριση στον τελικό του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος του Ζάγκρεμπ... Και η πίστη υπάρχει...

«Μετά το 2004 και τον τελικό των Ολυμπιακών Αγώνων, είναι το πιο σημαντικό παιχνίδι της καριέρας μου. Ο αγώνας θα ήταν πολύ δύσκολος όποιο αντίπαλο κι αν είχαμε και θα κριθεί στις λεπτομέρειες. Το παιχνίδι είναι τελείως διαφορετικό με εκείνο της πρεμιέρας, είναι ένα παιχνίδι ζωής ή θανάτου, γιατί όποιος κερδίσει έχει εξασφαλίσει ένα μετάλλιο», τόνισε η Κική Λιόση.

Από την πλευρά της, η Αντιγόνη Ρουμπέση, υποστήριξε: «Η Ιταλία είναι μία ομάδα με μεγάλη ιστορία, όμως πιστεύω ότι είμαστε καλύτερη ομάδα και το μόνο που μας μένει είναι να το αποδείξουμε μέσα στο νερό. Πρέπει να είμαστε ψύχραιμες να παίξουμε με ψυχή, και πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά. Είναι από τα πιο σημαντικά παιχνίδια της ζωής μας, γιατί πέρα από το ασημένιο Ολυμπιακό μετάλλιο δεν έχουμε καταφέρει να κατακτήσουμε μετάλλιο σε Παγκόσμιο ή Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και είναι κάτι που το θέλουμε πάρα πολύ».
Η Γιούλη Λαρά, υπογράμμισε: «Κάθε διοργάνωση είναι διαφορετική, κάθε αγώνας είναι κάτι διαφορετικό. Μετά από τόσα χρόνια στην εθνική ομάδα έχω αποκτήσει την εμπειρία να βλέπω πιο ψύχραιμα τα πράγματα, γι΄αυτό το παιχνίδι δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάτι άλλο πέρα από τη θέληση. Όταν φθάνεις σε ένα τέτοιο σημείο, στην τετράδα, σημαντικό ρόλο, πέρα από την προπόνηση, παίζει και η ψυχολογία, δεν νομίζω ότι θέλεις κάτι περισσότερο από το να θέλεις να κερδίσεις. Ποτέ δεν λέω ότι υπάρχει φαβορί, είναι ένα παιχνίδι ανοικτό, που όμως μπορεί η εθνική ομάδα να το κερδίσει».
Οσο για την Αλεξάνδρα Ασημάκη: «Είναι το δεύτερο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της καριέρας μου και να φτάνεις να παίζεις για την πρόκριση στον τελικό είναι τεράστια εμπειρία, πάμε με όρεξη και με πάθος για την πρόκριση στον τελικό. Η Ιταλία είναι μία ομάδα που την έχουμε αντιμετωπίσει δύο φορές φέτος και την έχουμε κερδίσει, αλλά και σε σωματειακό επίπεδο έχουμε παίξει με τις παίκτριές της και τις έχουμε κερδίσει. Δεν είναι κακό να πούμε ότι έχουμε καλύτερη ομάδα, αρκεί να το δείξουμε για άλλη μία φορά».
Η Μαρία Τσουρή, τόνισε: «Υπάρχει αισιοδοξία, αυτό που λέμε μεταξύ μας είναι ότι χρειάζεται πάθος και ηρεμία και έχω τη βεβαιότητα ότι όλα θα πάνε καλά».
Και η Σταυρούλα Αντωνάκου, συμπλήρωσε: «Η εθνική ομάδα πάντα έχει στόχο να κερδίζει, απλά ένας ημιτελικός είναι ένα ιδιαίτερο παιχνίδι, δεν νομίζω ότι θα έχει σχέση με το παιχνίδι του ομίλου, πιστεύω ότι ένα παιχνίδι που θα ξεκινήσει νευρικά και για τις δύο ομάδες, αλλά είμαστε καλύτερη ομάδα, αρκεί να το αποδείξουμε. Η εθνική ομάδα έχει πλέον παραστάσεις από μεγάλες διοργανώσεις, αυτό μας χαροποιεί, αλλά δεν μας κάνει να επαναπαυόμαστε. Η εθνική ομάδα έχει αρχίσει από πέρυσι μία πορεία η οποία ξεκινησε με μία 4η θέση πέρυσι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, συνεχίστηκε με μία 3η θέση φέτος τον Ιούνιο στο World League και τώρα έχουμε μπροστά μας την πρόκληση ενός τελικού».
Τέλος, από την πλευρά του, ο ομοσπονδιακός τεχνικός Γιώργος Μορφέσης υπογράμμισε: «Η εθνική ομάδα γυναικών για τρίτη φορά στην ιστορία της βρίσκεται σε ημιτελικό Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος και έχει μία πολύ μεγάλη ευκαιρία να κατακτήσει το πρώτο της μετάλλιο στη διοργάνωση. Χρειάζεται συγκέντρωση, ηρεμία και φυσικά και τύχη. Δεν σκεφτόμαστε ότι η Ελλάδα είναι το φαβορί, η Ιταλία είναι μία από τις μεγάλες δυνάμεις της γυναικείας υδατοσφαίρισης και σε καμία περίπτωση θα πρέπει να τις υποτιμήσουμε επειδή φέτος τις έχουμε κερδίσει δύο φορές».

πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.