Σήκωσαν τις μπάρες των διοδίων και άνοιξαν το δρόμο για πολύ κόσμο κατά μήκος του εθνικού δρόμου!
Στο τέλος όλες αυτές οι επιτροπές θα ενωθούν με δυνάμεις της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς σε πορεία διαμαρτυρίας και θα καταλήξουν στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο.
Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010
Επιτροπές αγώνων κατοίκων πολιτών και εργαζομένων ενάντια στα διόδια...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.