Ο πρωθυπουργός μίλησε σήμερα στο Βελλίδειο συνεδριακό κέντρο στη Θεσσαλονίκη
παρουσία όλων των εκπροσώπων των παραγωγικών τάξεων επισημαίνοντας τις αλλαγές που θεωρεί ότι έχει κάνει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ τους ένδεκα μήνες που βρίσκεται στην εξουσία.
΄΄Ζητώ απ΄ όλες τις δημιουργικές δυνάμεις της πατρίδας μας να είναι μαζί μας.Να στηρίξουν αυτή την πολύ μεγάλη αλλαγή΄΄,αυτή ήταν η προτροπή - κάλεσμα που έκανε σε όλους τους παρισταμένους προς το τέλος της ομιλίας του.
Πρίν είχε δηλώσει: ΄΄ Ξεκινήσαμε με το Καλλικράτη.Γιατί έπρεπε να τελειώνουμε με το υπερτροφικό ,συγκεντρωτικό κράτος αλλά και τη χωρίς έλεγχο και λογοδοσία αυτοδιοίκηση΄΄ δήλωσε με νόημα.Εν συνεχεία ο Γ.Παπανδρέου έκανε αναφορά στη Παιδεία στο εκπαιδευτικό σύστημα γενικότερα και δεσμεύτηκε για αλλαγή στο τομέα της χρηματοδότησης των πανεπιστημίων καθώς και στο τρόπο που εισάγονται μαθητές σ΄ αυτά.
Προανήγγειλε ακόμη τη δημιουργία μιας κάρτας του πολίτη, η οποία θα αντικαταστήσει την κλασσική αστυνομική ταυτότητα που θεωρείται το πιο σημαντικό δημόσιο πειστήριο.
Στο τέλος της ομιλίας του προσπάθησε να ανυψώσει το ηθικό όλων με κάποια λόγια :΄΄ Και βέβαια γίνεται να αλλάξουμε το ρου της ιστορίας,να κάνουμε την κρίση ευκαιρία, και να παραδώσουμε την πατρίδα μας πιο δυνατή,πιο δυναμική, πιο πλούσια απ΄ ότι την παραλάβαμε. Κτίζοντας την Ελλάδα δικαίου ,συνοχής και ευημερίας. Και λέω ΄΄ναι,γίνεται΄΄. Το χρωστάμε στους εαυτούς μας και στα παιδιά μας΄΄.
---Σήμερα στη μια το μεσημέρι , ο πρωθυπουργός θα παραχωρήσει συνέντευξη τύπου σε ελληνικά ,αλλά και ξένα ΜΜΕ.
Πηγή: protothema.gr
Πηγή φωτό: toblogtonkirion.gr
Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010
Μήνυμα αισιοδοξίας από το Παπανδρέου
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.