Ο Ντιόγο σε τρεις συμμετοχές με την φανέλα της Φλαμένγκο δεν έχει καταφέρει ακόμη να βρει δίχτυα, μ’ αποτέλεσμα να του ασκηθεί έντονη κριτική μετά το παιχνίδι με την Σάντος.
«Το πέρασμά του από την Ελλάδα δεν τον βοήθησε καθόλου να βελτιωθεί. Ήταν εξαφανισμένος. Ήταν μια ανύπαρκτη φιγούρα στην επίθεση της Φλαμένγκο», αναφέρει για τον επιθετικό του Ολυμπιακού η εφημερίδα «Agora».
Η αλήθεια είναι πάντως πως ο Ντιόγο κάνει φιλότιμες προσπάθειες να σκοράρει και να βοηθήσει την πρωταθλήτρια Βραζιλίας. Σε δηλώσεις του στα ΜΜΕ της πατρίδας του δεν έκρυψε τον προβληματισμό του για την έλλειψη γκολ: «Πρέπει να έχουμε υπομονή. Ολοι οι επιθετικοί θέλουν να βάζουν γκολ Οι φίλαθλοι είναι πάντα λιγάκι ανυπόμονοι. Πρέπει να βάλω γκολ σύντομα κι ας είναι με την κοιλιά ή οπουδήποτε άλλο μέρος του σώματος», τόνισε ο Ντιόγο.
πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.