Περισσότεροι από 1000 φίλοι της Λάρισας πέρασαν σήμερα την πόρτα του νέου γηπέδου, βιώνοντας μια μοναδική εμπειρία και παίρνοντας μια καλή γεύση για τα όσα πρόκειται να ζήσουν στον ίδιο χώρο σε λίγους μήνες από σήμερα, όταν το νέο «στολίδι» της ΑΕΛ εγκαινιάσει και επισήμως τη λειτουργία του.
Ο ενθουσιασμός για το θέαμα που αντίκρισαν ήταν διάχυτος σε όλους, αφού για πρώτη φορά είχαν τη δυνατότητα να δουν από κοντά το έργο σε ιδιαίτερα προχωρημένη εξωτερική μορφή όσον αφορά στην κατασκευή του.
Φίλαθλοι κάθε ηλικίας μεταξύ των οποίων
πολλές γυναίκες και μικρά παιδιά, περιηγήθηκαν το βασικό τμήμα της δυτικής πτέρυγας (επίπεδο "μηδέν"), από όπου ήταν ορατή η πρόοδος των εργασιών με την τοποθέτηση των στεγάστρων σε όλες τις πτέρυγες του γηπέδου, αλλά και τη διαμόρφωση των σουιτών και λοιπών χρηστικών χώρων.
Το νέο γήπεδο της ΑΕΛ θα ανοίξει ξανά τις πόρτες του για να φιλοξενήσει τους φίλους της ομάδας και αύριο Τετάρτη 8/9 την ίδια ώρα (19:00 με 20:00), ενώ η ίδια διαδικασία θα επαναληφθεί και την προσεχή Πέμπτη 9/9.
Υπενθυμίζεται ότι η είσοδος για το κοινό θα γίνεται αποκλειστικά από τη νοτιοδυτική πύλη του γηπέδου.
πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.