Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ -ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ 3-0

Επίδειξη δύναμης έκανε σήμερα ο Ολυμπιακός ο οποίος μπορούσε να νικήσει και με μεγαλύτερο σκόρ τους Αρκάδες που δεν άντεξαν για παραπάνω από 30 λεπτά αγώνα.
Το πρώτο γκόλ των γηπεδούχων πέτυχε με άπιαστη κεφαλιά ο Μάρκο Πάντελιτς ,το άλλο γκόλ ο δραστήριος Φουστέρ και το τρίτο ήταν αυτογκόλ αμυντικού του Αστέρα (Φυτανίδης).
Οι ΄΄ερυθρόλευκοι΄΄ είχαν τη κατοχή της μπάλας ,πολλές ευκαιρίες στο πρώτο ημίχρονο ειδικά και για άλλα γκόλ, είχαν όρεξη ,πάθος,πίεσαν στην αρχή και το τέλος του μάτς τον Αστέρα και το 3-0 ήταν φυσική συνέπεια.
Πολύ καλοί σχεδόν όλοι οι παίκτες του ΄΄θρύλου΄΄ με κορυφαίο τον Ιμπαγάσα ο οποίος ήταν παντού!
Οι φιλοξενούμενοι περιορίστηκαν σε παθητικό ρόλο.Το μόνο αξιόλογο ήταν το τέρμα που πέτυχαν με το Πουλίδο,που μάλλον ήταν κανονικό ,αλλά ακυρώθηκε.
Πραγματικό πάρτι από τους φίλους των Πειραιωτών που δημιούργησαν φανταστική ατμόσφαιρα και γέμισαν το Καραϊσκάκη!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.