Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ -ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 2-1

Χωρίς να εντυπωσιάσουν οι ΄΄πράσινοι΄΄ επέστρεψαν στις νίκες επικρατώντας του Πανιωνίου με 2-1.
Έπειτα από ένα κακό ξεκίνημα ,ανέβασαν στροφές και με πρωταγωνιστή κυρίως το Σωτήρη Νίνη που πέτυχε το πρώτο γκόλ του Παναθηναϊκού στο 43΄ και ένα δεύτερο του Κατσουράνη στο 62΄ ξεπέρασαν το εμπόδιο των ΄΄κυανέρυθρων΄΄  οι οποίοι άργησαν να μπούν στο πνέυμα του αγώνα και το μόνο που κατάφεραν ήταν να μειώσουν το σκόρ με το Κουμορτζί στις καθυστερήσεις της αναμέτρησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.