Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

Η ΤΑΤΙΑΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ STAR

Η Τατιάνα Στεφανίδου φέρνει τα πάνω κάτω με τον ερχομό της στο STAR αφού θα αναγκαστεί η Χριστίνα Λαμπίρη να αλλάξει το στούντιο Α(το μεγαλύτερο που έχει το κανάλι της Κηφισίας) από όπου έβγαινε η εκπομπή της επειδή η Τατιάνα θέλει μεγαλύτερο χώρο από τη στιγμή που θα υπάρχει ζωντανό κοινό στην εκπομπή τη δικιά της.Έτσι από τη νέα τηλεοπτική σεζόν η Λαμπίρη θα μοιράζεται το ίδιο στούντιο με την Μαρία Μπακοδήμου και τον Φώτη
 Σεργουλόπουλο,ενώ οι ιθύνοντες του καναλιού σκέφτηκαν και την περίπτωση να βγαίνει η εκπομπή της Στεφανίδου από εξωτερικό πλατό,κάτι που δεν θα ευνοούσε το κανάλι αφού το κόστος ανέβαζε πολύ τα δεδομένα της παραγωγής και έτσι αποφάσισαν να βρούνε κάποια λύση μέσα από το κανάλι.Γι' αυτό το λόγο αφού η εκπομπή της Στεφανίδου θέλει μεγαλύτερο αποφάσισαν οι ανώτεροι να της δώσουν το στούντιο Α(μεγαλύτερο).Έτσι,η Ελεονώρα Μελέτη θα μοιράζεται το ίδιο στούντιο με την Τατιάνα ενώ η Χριστίνα και η Μαρία με τον Φώτη θα μεταφερθούν στο στούντιο Β(πολύ μικρότερο) και επειδή πρέπει να ανοίξει όσο πιο πολύ γίνεται το σκηνικό της Λαμπίρη θα ''αγκαλιάζει'' αυτό της Μαρίας και του Φώτη και όταν θα τελειώνει η εκπομπή της θα το αποδεσμεύουν.
    Όσον αφορά την έναρξη της νέας σεζόν,η προγραμματισμένη ημερομηνία πρεμιέρας για κάθε εκπομπή του καναλιού είναι στις 16 Σεπτεμβρίου.Όμως αν τα σκηνικά δεν είναι έτοιμα,οι παρουσιαστές θα πάρουν παράταση μία εβδομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.