Φαίνεται να υπάρχει...παρασκήνιο σχετικά με τον δεύτερο κύκλο του Next top model.
Όπως αναφέρει το gossip-tv, παρά τα όσα ακούγονται, μέχρι σήμερα δεν έχει κινηθεί τίποτα. Πληροφορίες που ήθελαν την παραγωγή να "μετακομίζει" στη Μύκονο για γυρίσματα έχουν "παγώσει" λόγω του απαγορευτικού κόστους! Γεγονός είναι ότι ακόμα δεν έχει καν οριστεί το πού θα γίνουν οι πρώτες οντισιόν. Και είμαστε στα τέλη Αυγούστου... Ή που θα γίνουν όλα βιαστικά και με κίνδυνο να γίνουν πρόχειρα, ή η πρεμιέρα θα καθυστερήσει παραπάνω από το κανονικό. Πάντως, ας μην ξεχνάμε τις δηλώσεις της Κατερίνας Γκαγκάκη όταν "έκοψαν" το Αξίζει να το δεις. "Θέλουμε να επικεντρώσουμε στη βραδινή ζώνη", έλεγε....
Με τέτοιους ρυθμούς, χλωμό το βλέπω...
Με τέτοιους ρυθμούς, χλωμό το βλέπω...
Πηγή: Μediaka Nea
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.