Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Η Κογεβίνα μπαίνει στην "Ονειροπαγίδα"



Εκτός από τον Ορέστη Τζιόβα και τον Χρήστο Γιάνναρη, ένα ακόμα νέο πρόσωπο θα προστεθεί στο cast της επιτυχημένης σειράς του ΑΝΤ1 "Ονειροπαγίδα". Ο λόγος για την Ιζαμπέλα Κογεβίνα, η οποία θα υποδυθεί τη νέα νοσοκόμα και θα μπει σε περιπέτειες...με ποιόν άλλον; Με τον Πέτρο! Η συμφωνία των συντελεστών και του ΑΝΤ1 είναι για 20 επεισόδια, ενώ αν όλα πάνε καλά δεν αποκλείεται και αύξηση επεισοδίων.
Πηγή: Μediaka Nea

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.