Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

ΝΕΟ ΦΙΛΙΚΟ ΜΕ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΤΗ ΝΤΕΠΟΡΤΙΒΟ ΛΑ ΚΟΡΟΥΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ

Την ερχόμενη Τετάρτη ο Ολυμπιακός θα υποδεχθεί σε φιλικό παιχνίδι την Λα Κορούνια, όπως ανακοινώθηκε και επίσημα από την ΠΑΕ. Ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 9 το βράδυ στο Καραϊσκάκη.

Αλλο ένα φιλικό παιχνίδι που το ήθελε ο Ερνέστο Βαλβέρδε.
Μένει να δούμε την τηλεοπτική στέγη του αγώνα αφού εκείνη την ημέρα η ΝΕΤ θα μεταδίδει τσάμπιονς λιγκ...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.