Την ερχόμενη Τετάρτη ο Ολυμπιακός θα υποδεχθεί σε φιλικό παιχνίδι την Λα Κορούνια, όπως ανακοινώθηκε και επίσημα από την ΠΑΕ. Ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 9 το βράδυ στο Καραϊσκάκη.
Αλλο ένα φιλικό παιχνίδι που το ήθελε ο Ερνέστο Βαλβέρδε.
Μένει να δούμε την τηλεοπτική στέγη του αγώνα αφού εκείνη την ημέρα η ΝΕΤ θα μεταδίδει τσάμπιονς λιγκ...
Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010
ΝΕΟ ΦΙΛΙΚΟ ΜΕ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΤΗ ΝΤΕΠΟΡΤΙΒΟ ΛΑ ΚΟΡΟΥΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.