Ο Τζιάν Πάολο Μοντάλι θα βραβευθεί από τον Ολυμπιακό για την προσφορά του στον Θρύλο. Πριν από τον αγώνα με την Ρόμα ο Βαγγέλης Μαρινάκης θα βρεβεύσει τον Ιταλό, ο οποίος αναμένεται να αποθεωθεί από τον κόσμο για την θητεία του στον πάγκο της ομάδας βόλεϊ. Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός έχει ως εξής: "Πριν από την έναρξη του αποψινού αγώνα ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ – ΡΟΜΑ, η Π.Α.Ε ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ θα βραβεύσει τον Γενικό Διευθυντή της Ρόμα κ. Τζιανπάολο Μοντάλι, για την προσφορά του στην Ολυμπιακή οικογένεια. Την απονομή θα κάνει εκ μέρους της Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ο κ. Ευάγγελος Μαρινάκης".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.