Σάββατο 14 Αυγούστου 2010

ΠΕΝΤΑΣΦΕΡΟΣ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΕ ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΒΑΛΒΕΡΔΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ...

Σε θρίαμβο μετέτρεψε το φιλικό κόντρα στην Ρόμα ο Ολυμπιακός! Αποδίδοντας πολύ καλό ποδόσφαιρο στο δεύτερο ημίχρονο, οι «ερυθρόλευκοι» επικράτησαν με 5-1 των Ιταλών στην επιστροφή του Ερνέστο Βαλβέρδε στον πάγκο τους.

Ο Ισπανός μπορεί να μην έχει προλάβει να αλλάξει πολλά στον αγωνιστικό τομέα, ωστόσο, κατάφερε να αντιστρέψει την ψυχολογία των Πειραιωτών και φυσικά το κλίμα στο λιμάνι που έζησε μια σπουδαία βραδιά.Εντυπωσιακή η παρουσία του κόσμου που αποθέωσε τους ποδοσφαιριστές και τον προπονητή της ομάδας.
Ο Ολυμπιακός ήταν ικανοποιητικός στο πρώτο και καταιγιστικός στο δεύτερο! Ανέτοιμος φάνηκε ο Ριέρα που χρησιμοποιήθηκε στο πρώτο 45λεπτο, όσο για τον Μπαπτίστα πήρε τα μηνύματα των φιλάθλων του Ολυμπιακού στο κάλεσμά τους να έρθει στο λιμάνι.
Το ξεκίνημα για τον Ολυμπιακό ήταν πολύ καλό αφού μόλις στο 5ο λεπτό προηγήθηκε με το τέρμα του Ιμπαγάσα. Οι «ερυθρόλευκοι» μπήκαν κεφάτοι στον αγωνιστικό χώρο, γεγονός που οφείλεται αρκετά και στην υποδοχή που επιφύλαξε ο κόσμος της ομάδας, ενώ κατάφεραν να διατηρήσουν την πρωτοβουλία στις κινήσεις ακόμη και όταν ισοφαρίστηκαν από την Ρόμα.

Με την συμπλήρωση του πρώτου ημιώρου, ο ρυθμός του αγώνα έπεσε με τις δύο ομάδες να προσπαθούν να δημιουργήσουν ευκαιρίες και να μοιράζονται τις καλές στιγμές μπροστά από τις δύο εστίες, ενώ δεν έλειψε και η ένταση ανάμεσα στους ποδοσφαιριστές.
Στο δεύτερο ημίχρονο, οι «ερυθρόλευκοι» ανέβασαν αισθητά την απόδοσή τους και πραγματοποίησαν μια εκπληκτική έναρξη σημειώνοντας ακόμη δύο τέρματα και σκορπίζοντας τον ενθουσιασμό στις κερκίδες.
Το δεύτερο μέρος ήταν βγαλμένο από τα καλά παλιά για τον Ολυμπιακό που σημείωσε συνολικά τέσσερα γκολ, δημιούργησε ευκαιρίες και πίεσε τους αντιπάλους, παρότι αιφνιδιάστηκε στα πρώτα λεπτά με τα δύο δοκάρια της Ρόμα. Στη συνέχεια, κατάφερε να κυριαρχήσει στον αγωνιστικό χώρο και να προκαλέσει ντελίριο στον κόσμο του Ολυμπιακού.
Στο τελευταίο 20λεπτο ο Ολυμπιακός στην κυριολεξία σκόρπισε τους Ιταλούς που έπαιζαν κι αυτοί με πολλές αλλαγές, ενώ μαγική ήταν η βραδιά για τους Φετφατζίδη και Σοϊλέδη που όχι μόνο έπαιξαν, αλλά σκόραραν κιόλας γνωρίζοντας την αποθέωση από τον κόσμο και τα «πειράγματα» των παλιών...

Τι δήλωσε ο Βαλβέρδε
Χαμηλούς τόνους κράτησε ο Ερνέστο Βαλβέρδε στις δηλώσεις του μετά το τέλος του φιλικού. Η «5άρα» κόντρα στην Ρόμα έδειξε καταφανέστατα τον ρόλο που έπαιξε ο ερχομός του Βάσκου στην ψυχολογία των ποδοσφαιριστών, όμως ο ίδιος θέλησε να... κρατήσει χαμηλά τα μάτια!«Η ομάδα θέλει να αλλάξει και απόψε έδειξε την σωστή συμπεριφορά, αυτό το αποτέλεσμα θα μας δώσει αυτοπεποίθηση όμως δεν μπορούμε να ξεγελαστούμε», είπε αρχικά ο Βαλβέρδε. Συνεχίζοντας, συμπλήρωσε: «Πρέπει να δουλέψουμε πολύ ακόμα, να γίνουμε πιο γρήγοροι και πιο επιθετικοί. Ηταν ένα φιλικό παιχνίδι, δεν ήταν αυτή η πραγματική μας εικόνα. Ομως αυτό που θέλαμε ήταν να ξαναφέρουμε τον κόσμο κοντά στην ομάδα και η ομάδα το κατάφερε».Οταν του ζητήθηκε να σχολιάσει την εικόνα των μικρών, άφησε όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά: «Εχω πολλά ακόμη να αποφασίσω, θέλω να δω μια ανταγωνιστική ομάδα, αν οι νέοι μπορούν τότε θα είναι μέσα σε αυτή».

Ερωτηθείς, τέλος, εάν ο Ολυμπιακός είναι η ομάδα της καρδιάς του: «Εχω πολλές ομάδες στην καρδιά μου, κυρίως την Αθλέτικ Μπιλμπάο, όμως ο Ολυμπιακός είναι μία από αυτές. Πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι, όχι όμως να παίρνουμε αέρα, να ξαναφέρουμε τον κόσμο κοντά μας, να συνέλθουμε από την περασμένη χρονιά», κατέληξε.


Τι είπε ο Μοντάλι για τη πιθανη μεταγραφή του Μπαμπτίστα στον Ολυμπιακό
«Ο Μπατίστα δεν έχει πρόβλημα να έρθει στον Ολυμπιακό»! Πριν το φιλικό στο Καραϊσκάκη, ο Τζιανπάολο Μοντάλι μίλησε οφ κάμερα στο κρατικό κανάλι και παραδέχτηκε ότι ο άσος της Ρόμα δεν θα είχε πρόβλημα να πάρει μεταγραφή στην ομάδα του Πειραιά.
«Αυτή τη στιγμή ο ποδοσφαιριστής έχει προτάσεις από ομάδες της Ισπανίας, της Ιταλίας αλλά και από την Κωνσταντινούπολη όπου δεν θα ήθελε να πάει», είπε αρχικά και συμπλήρωσε:
«Δεν έχει πρόβλημα να έρθει στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό, αρκεί να ικανοποιηθεί και αυτός και η Ρόμα. Σε δέκα μέρες το πολύ θα γνωρίζουμε τι θα γίνει με τον Μπαπτίστα. Δεν μπορώ να σας πω λεπτομέρειες από την πρόταση του Ολυμπιακού».


ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: Νικοπολίδης (46' Πάρντο), Μοδέστο, Γκαλίτσιος (46' Α. Παπαδόπουλος), Όσκαρ (Γ. Παπαδόπουλος), Ιμπαγάσα (58' Φετφατζίδης), Ντουντού, Ντιόγκο (46' Μήτρογλου), Ραούλ Μπράβο (85' Νικλητσιώτης), Μαρέσκα (46' Ζαϊρί), Ριέρα (58' Σοϊλέδης), Ποτουρίδης (75' Βασιλόγιαννης).


ΡΟΜΑ: Λόμποντ (46' Ντόνι), Αντρεόλι, Ζουάν (46' Λορία), Τότι (46' Μπαπτίστα), Ταντέι (46' Πιτ), Ντε Ρόσι, Ρίισε, Περότα, Γκρέκο (46' Αντούνες), Κασέτι (65' Ρόζι), Μενέζ (46' Αντριάνο).

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.