Σάββατο 14 Αυγούστου 2010

ΣΟΚ!!!!!!!!ΠΕΘΑΝΕ Ο ΝΥΝ ΠΑΙΚΤΗΣ ΤΗΣ ΒΕΡΟΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ,ΗΡΑΚΛΗ,ΒΕΡΟΙΑΣ) ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΧΡΑΜΗΣ

Το ελληνικό ποδόσφαιρο έχει βυθιστεί στο πένθος ύστερα από το τραγικό χαμό του Παναγιώτη Μπαχράμη, ο οποίος την Παρασκευή (13/8) έχασε τη ζωή του σε τραγικό δυστύχημα με ταχύπλοο σκάφος.

Ο 34χρονος μέσος της Βέροιας έκανε ψαροντούφεκο σε παραλία της Κυπαρισσίας και είχε τοποθετήσει την ειδική σημαδούρα όταν παρασύρθηκε από ένα διερχόμενο ταχύπλοο, το οποίο και τον τραυμάτισε θανάσιμα.
Ο Παναγιώτης Μπαχράμης ξεκίνησε την καριέρα του το 1993 από τον Απόλλωνα Καλαμάτας και αγωνίστηκε επίσης στην Καλαμάτα, τον Ηρακλή, την ΑΕΛ και τη Βέροια, με την οποία πανηγύρισε φέτος την άνοδο στη Β' Εθνική.

Με την ΑΕΛ είχε κατακτήσει το Κύπελλο Ελλάδας το 2007, ενώ την επόμενη σεζόν συμμετείχε και στο Κύπελλο UEFA με τους «βυσσινί». Επίσης είχε και δύο συμμετοχές με την Εθνική Ελπίδων.
Με ανακοίνωσή της, η ΠΑΕ Βέροια εκφράζει την θλίψη της για τον άδικο χαμό του ποδοσφαιριστή: «Το Δ.Σ. της ΠΑΕ ΒΕΡΟΙΑ και ο πρόεδρος κ. Γιώργος Αρβανιτίδης εκφράζουν τα θερμά τους συλλυπητήρια στην οικογένεια του Παναγιώτη Μπαχράμη για τον αδόκητο χαμό του και εύχονται να είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάζει«,
Συλληπητήριες επιστολές στείλανε οι πρώνη ομάδεσ του Ηρακλής και Λάρισα(έχει πάρει και κύπελλο) από τον ΠΑΟ..

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΑΙΩΝΙΑ ΣΟΥ Η ΜΝΗΜΗ,ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΥ ΤΟ ΧΩΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΣΚΕΠΑΣΕΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.