Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

Ο ΣΤΑΘΗΣ ΨΑΛΤΗΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

Ο Στάθης Ψάλτης οδηγήθηκε τη Δευτέρα εσπευσμένα σε ιδιωτικό νοσοκομείο αφού ξύπνησε τη νύχτα με αφόρητους πόνους στη κοιλιακή χώρα.Στην αρχή ήθελε να το κρύψει από τη γυναίκα του για να μην την ανησυχήσει αλλά το μυαλό του πήγε στο κακό και έτσι αφού τη ξύπνησε της ζήτησε τη βοήθειά της.
Αυτή κάλεσε αμέσως ασθενοφόρο και τον πήγαν αμέσως στο νοσοκομείο με τον κωμικό μας ηθοποιό να μη μπορεί να σταθεί στα πόδια του.Εκεί ύστερα από εξονυχιστικό έλεγχο που του έγινε(εξετάσεις,υπέρηχο και άλλες) διαπιστώθηκε ότι έχει κήλη,ο γιατρός που τον εξέτασε του είπε να κάνει χειρουργείο,κάτι που δεν ήθελε ο Στάθης Ψάλτης και πρότεινε να γίνει τον Σεπτέμβριο όπου και τελειώνουν οι παραστάσεις του στο θέατρο ''Αθήναιον'' με τη παράσταση ''Που πας ρε Γιωργάκη με τέτοιο καιρό;'';<<Επειδή όλους αυτούς που με κατηγορούν ή φθονούν τους γράφω κανονικά,αυτό μου προκάλεσε κήλη στο επίμαχο σημείο>>.Ο ηθοποιός επιβεβαίωσε την εισαγωγή του σε ιδιωτικό θεραπευτήριο και τόνισε ότι φοβήθηκε πολύ.<<Το μυαλό μου πήγε στο κακό,αλλά οι εξετάσεις έδειξαν πρόβλημα μόνο σε αυτούς που γράφω από τα δεξιά>>,συνέχισε.

πηγή:Espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.