Στα τέλη Αυγούστου θα εκπέμψει για πρώτη φορά το καινούργιο τηλεοπτικό κανάλι του Γιώργου Κουρή.Το κανάλι είναι το πρώην ΤΗΛΕΦΩΣ και πιθανότητα θα ονομαστεί Contra Channel.Μερικά από τα ονόματα που ακούγονται για τη στελέχωση του καναλιού είναι ο Δημήτρης Μάρκος για πρω'ι'νό ενημερωτικό πρόγραμμα και του Νίκου Καρβέλα για την παρουσιάση εβδομαδιαίου πολιτικού talk show.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.