Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ Ο ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ ΣΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ

Ο ΑΟ Τρίκαλα θα συνεχίζει τη συνεργασία της με το Σάββα Παντελίδη που την οδήγησε στην άνοδο από τη τρίτη στη δεύτερη Εθνική.Ο Έλληνας τεχνικός υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας ενός χρόνου ενώ στο προπονητικό τιμ εντάχθηκε και ο Βασίλης Σέγκος.Έτσι αφού κλείστηκε ο προπονητής τώρα θα αρχίσει ο σχεδιασμός για τις μεταγραφές έτσι ώστε να ενισχυθεί η ομάδα σε θέσεις όπου έχει πρόβλημα και να τα πάει καλά στη νέα σεζόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.