Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Ο ΜΑΥΡΟΕΙΔΗΣ ΣΤΗ ΜΠΙΛΜΠΑΟ

Ο Δημήτρης Μαυροειδής θα κάνει το ονειρό του πραγματικότητα καθώς θα αγωνίζεται από τη νέα χρονιά στο καλύτερο πρωτάθλημα μετά το NBA,που είναι το Ισπανικό.Ο πρώην παίκτης του Αμαρουσίου,μετά από μία καταπληκτική σεζόν που έκανε με την ομάδα,υπέγραψε τριετές συμβόλαιο με την ομάδα του Φώτη Κατσικάρη που έκανε και τη πρώτη της μεταγραφή,τον Άαρον Τζάκσον.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.