Σάββατο 17 Ιουλίου 2010

Επίσκεψη Παπανδρέου στη Σόφια

Την ευκαιρία να ξανααναθερμάνει το θέμα με τον αγωγό Μπουργκάς- Αλεξανδρούπολη θα έχει ο πρωθυπουργός Γ.Παπανδρέου σύντομα , αφού η εξωτερική ενεργειακή πολιτική  είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για τη κυβέρνηση όσον αφορά στην εξωτερική πολιτική.

Αυτό υποστήριξε με δηλώσεις του προς τα μέλη της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ο υφυπουργός  Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Γιάννης Μανιάτης. Ο κ. Μανιάτης περιέγραψε μια σειρά από οφέλη που θα προκύψουν από μια τέτοια κίνηση,τόσο για τη Βουλγαρία ,όσο και για τη χώρα μας, όσο και σε πιο τοπικό επίπεδο, στο νομό Έβρου και στην ευρύτερη περιοχή της Θράκης.
Να θυμίσουμε ότι επί κυβέρνησης ΝΔ, το θέμα με τον αγωγό Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη είχε προχωρήσει στα τυπικά του στάδια, δηλαδή είχε υπογραφεί η συνθήκη συνεργασίας μεταξύ Ρωσίας-Βουλγαρίας και Ελλάδας.Τώρα η σημερινή κυβέρνηση προσπαθεί να ΄΄τρέξει΄΄ το εγχείρημα που θα αποφέρει στη χώρα μας μεγάλα οικονομικά και ενεργειακά οφέλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.