Αποχωρούν μια μια οι πολυεθνικές από τη χώρα μας. Μετά τη Shell ,τη BP,την Interattica και τη Fnac, σειρά είχε η ALDI.
Όπως εύκολα γίνεται αντιληπτό αυτό έχει άμεση επίπτωση στην ήδη προβληματική οικονομία της χώρας, αφού εκτός της έλλειψης τζίρου στην αγορά , θα αυξηθούν οι άνεργοι ,αφού οι εν λόγω επιχειρήσεις απασχολούσαν εκατοντάδες συμπολίτες μας. Αλλά δε μπορείς να πεις κάτι στις διοικήσεις των εταιρειών αυτών αφού η ελληνική οικονομία πάει από το κακό στο χειρότερο...
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ιωνία κ.Γιάννης Θεοτοκάς ήταν απολύτως κατατοπιστικός σχετικά με το τι μέλει γενέσθαι: ΄΄Θα φύγουν από τη χώρα μας και άλλες πολυεθνικές. Θα επιστρέψουμε δηλαδή στη δεκαετία του ΄70 όπου όλα θα τα κάνουν στη χώρα μας μέσω αντιπροσωπειών και όχι θυγατρικών΄΄...
Σάββατο 17 Ιουλίου 2010
Αποχωρήσεων συνέχεια για τις πολυεθνικές
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.