Ήρθε και υπέγραψε ο πρώην αρχηγός της Μονακό Φρανσουά Μοντεστό.Το πρω'ί' της Πέμπτης πέρασε από ιατρικές εξετάσεις και αφού βγήκαν καθαρές πέρασε από τα γραφεία της πλατείας Αλεξάνδρας και υπέγραψε συμβόλαιο 2 ετών με ετήσιες απολαβές 550.000 χιλιάδες.
Ο Γάλλος αμυντικός θα φύγει τις επόμενες μέρες με προορισμό το Μόναχο,όπου έκεί έχει κατακλύσει η αποστολή του Ολυμπιακού και θα μπει σιγά σιγά στο κανονικό πρόγραμμα που κάνουν όλοι οι παίκτες.Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι ο Βαγγέλης Μαρινάκης μπήκε σφήνα στον Παναθηνα'ίκό και έκλεισε τον Γάλλο αμυντικό.΄΄Ετσι ο Φρέιτας υπέστη τη πρώτη του 'ήττα' από τον Ολυμπιακό.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.