Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ;

Σύμφωνα με την εφημερίδα αλλά και το σάιτ ''ΓΑΥΡΟΣ'' η ΚΑΕ Ολυμπιακός σκέφτεται να μετακομίσει στο Ελληνικό.Τη Πέμπτη το πρω'ί' ο Χρήστος Σταυρόπουλος και ο Νίκος Λεπενιώτης συναντήθηκαν με τους υπεύθυνους των Ολυμπιακών Ακινήτων όπου ανήκει το Κλειστό του Ελληνικού,παρουσία εκπροσώπου της ΓΓΑ συζητώντας όλες τις παραμέτρους της μελλοντικής μετακόμισης του Ολυμπιακού από το ΣΕΦ στο Ελληνικό.Η μετακίνηση αυτή θα έχει μεγάλο οικονομικό όφελος για την Πειραική ομάδα και αυτό γιατί στο ΣΕΦ ο Θρύλος πλήρωνε 500 χιλιάδες ευρώ ενώ πέρσι η ΑΕΚ στο Ελληνικό 15 χιλιάδες συν το ΦΠΑ καθώς και το 17%  των καθαρών εσόδων από τα απλά και τα εισιτήρια διαρκείας.Επίσης,μπορεί το Ελληνικό να είναι μικρότερο από το ΣΕΦ αλλά είναι πιο καυτή έδρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.